2. Асаблівасці афармлення замовы на куплю электронных білетаў

Просьба ўважліва запаўняць рэквізіты ўсіх пасажыраў у замове. Да выканання працэдуры аплаты замовы яшчэ раз пераканайцеся ў правільнасці набранай інфармацыі. Інтэрфейс не дазваляе змяніць рэквізіты замовы пасля пераходу да аплаты.

У адным замове рэзервуецца не больш за 6 месцаў. У бягучы момант заўсёды актыўны толькі адзін заказ да моманту яго аплаты. Новы заказ магчымы толькі пасля аплаты бягучага замовы.

Паглядзець свой заказ можна на сайце ў закладцы «МАЕ БІЛЕТЫ» пасля аўтарызацыі ў сістэме.

Персанальныя дадзеныя пасажыра павінны адпавядаць дадзеных, названым у дакуменце, які сведчыць яго асобу. Калі персанальныя дадзеныя ў дакуменце пазначаны на дзвюх мовах (рускай і лацінскай), інфармацыя ў замове запаўняецца на рускай мове. У выпадку выяўлення памылкі ў персанальных дадзеных пасажыраў або рэквізітах дакументаў, якія сведчаць іх асобу, Вы павінны да моманту аплаты замовы ўвесці выпраўленую інфармацыю.

У выпадку неабходнасці змены рэквізітаў (у тым ліку дата і час адпраўлення) трэба адкрыць новы заказ.

За дакладнасць пазначэння рэквізітаў паездкі і персанальных дадзеных кожнага пасажыра поўную адказнасць нясе твар, афармляе заказ.

Звяртаем Вашу асаблівую ўвагу!

Калі пры пасадцы ў аўтобус будзе выяўлена неадпаведнасць прозвішчы і імя пасажыра, указаных у білеце, з дакументам, які сведчыць асобу, у паездцы дадзеным пасажыру будзе адмоўлена.

Кошт паслугі па продажы электронных квіткоў вяртанню не падлягае.